Home > Կեյրոյի Մեմուարները > Գլուխ իններորդ կամ Աշխարհահռչակ դերասանուհին

Գլուխ իններորդ կամ Աշխարհահռչակ դերասանուհին

(սկիզբն այստեղ)

Իհարկե,այս դեպքից հետո անմբողջ Լոնդոնն իմ մասին խոսեց, և հաճախորդների հոսքը իսկապես չէր դադարում,մարդիկ հերթագրվում էին ընդունման շաբաթներ առաջ:

Մի երեկո ինձ այցելեց անծանոթ պարոն և խնդրեց իր հետ գնալ մի տիկնոջ մոտ,ում ձեռքերն,ըստ պարոնի,ինձ մոտ մեծ հետաքրքրություն պետք է առաջացնեն:Ես համաձայնվեցի և պարոնն ինձ ուղեկցեց Սուրբ Ջոնի անտառի մոտ գտնվող մի տուն:Մտնելով տուն`մեզ դիմավորեց մի կին,որի ձեռքերը և դեմքը ծածկված էին շժարշով: Նա դրեց իր ձեռքերը մետաքսե բարձի վրա:

Այո,հիրավի դրանք հրաշալի ձեռքեր էին:Դրանց գծերը և նշանները կախարդեցին ինձ,ես բառեր չունեին նկարագրելու դրանք:Կինն անդադար ասում էր «Mon Dieu,comme c’est bien vrai».(Աստված իմ,այդ ամենն իսկապես ճիշտ է)Նկարագրելով  նրա լուսապայծար փառքն ու հաջողությունը,վերելքները և բազմաթիվ հաղթահարված դժվարությունները `ես պատմեցի նրան բազմաթիվ հույսերի և լույսերի մարման մասին,հավակնությունների բլուրից դանդաղ անկման և ողբերգական ավարտի մասին :

Սարա Բեռնարի կախարդիչ հայացքը

Նա ետ քաշեց  սպիտակ ձեռքերը,լսվեցին խուլ  հեկեկանքներ: Բացվեց շժարշը ,և ես ճանաչեցի մեծն Սարային : Նրա երազկոտ աչքերն ուղիղ ինձ էին նայում..

-Սա իմ կյանքի ամենահրաշալի պահերից մեկն է,ես անգամ չեմ հավատում:Գուցե սա երազ է…?

Այդ պահին ես մտածեցի որ սպեկտիկ հասարակությունը երբեք չի հավատա իմ խոսքերին Եվ որպես ապացույց այն բանի,որ ինձ բախտ է վիճակվել տեսնել մեծն Սարային,ես համոզեցի նրան գրառում թողնել իմ հուշամատյանում:Իրեն հատուկ ձեռագրով նա գրեց հետևյալը.

«Քանզի Աստված մեր ձեռքերի մեջ տեղադրել է մեր ապագայի և անցյալի մասին վկայող գծեր ու նշանները,ապա ես միայն ափսոսում եմ նրա համար,որ մենք այդ գծերով չենք կարող իմանալ բարեկամների Ճակատագրի մասին,ում կարող էինք տեղեկացնել սպասվող խնդիրների և դժբախտությունների մասին: Այստեղ նույպես Արարիչն իմաստուն է վարվել,թող այդպես լինի:Ամէն:

Սարա Բեռնար»

Սարայի գնալուց առաջ ես վերցրեցի նրա ձեռքի հետքը: Ես այժմ կներկայացնեմ ձեռքի կրճատ նկարագրությունը,որն անշուշտ կհետաքրքրրի կարդացողներին:

Բեռնարի աջը

Սկսենք հենց ձեռքի ձևից.կիսաշրջանաձև ափի տեսակ և սրածայր մատներ,ինչը վկայում է արտիստիկ,իմպուլսիվ և  դյուրագրգիռ բնույթի մասին:Այժմ դիտարկենք գծերը,որոնք խորն և ուղիղ են,ինչը վկայում է ուժեղ և վճռական անհատականության մասին:Նրա երկու գծերը,որոնք բարձրանում են դաստակից դեպի համապատասխանաբար միջնամատը և մատնեմատը,հազվադեպ են լինում այսպես հստակ տեսանելի: Միջնամատի մոտ գնացող գիծը կոչվում է Ճակատագրի(Անհատականության) գիծ(1),իսկ մատնեմատի մոտ գնացող գիծը կոչվում է Արևի(Ապոլոնի) գիծ(3),որը բնութագրում է գիծն ունեցողի վառ անհատականությունը,փառքը և հաջողությունը:Բազմաթիվ ձեռքերի վրա այդ գիծն իսպառ բացակայում է,որոշների վրա այն արտահայտված է ոլորապտույտ,կոտրակված կամ անորոշ ձևով:Բայց եթե այդ գիծն ուղիղ և խորն է,ապա այդպիսի մարդուն սպասում է փառք ու հաջողություն,հայտնիություն:

Կենտրոնական,հորիզոնական գիծը,որն անցնում է ամբողջ ձեռքով կոչվում է Գլխի(Մտքի) գիծ(2):Եթե այն,տիկին Բեռնարի դեպքի նման,ուղիղ և պարզ է,ապա ցույց է տալիս ուժեղ միտք և ակտիվ,վճռական կամք:Եթե գիծը կտրում անցնում է ամբողջ ափը,ապա դա վկայում է նրա մեծ հանճարի բազմակողմանիության մասին բոլոր ոլորտներում,որին անդրադարձել է Սարան:

1.Ճակատագրի գիծ 2.Գլխի գիծ 3.Արևի գիծ

արունակելի)

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

