Home > Աշխարհն իմ տակառի անցքի միջից > Կոելյո…Գրո՞ղ,թե գրագո՞ղ

Կոելյո…Գրո՞ղ,թե գրագո՞ղ

October 10, 2011 Leave a comment Go to comments

Մի հետաքրքիր գրողի մասին եմ ուզում այսօր խոսել: Մեր օրերում երևի թե այդպիսի աղջիկ չես գտնի,որը կարդացած չլինի Կոելյոյի գրքերից գոնե մեկը: Բայց դե սովորաբար նրա մեկ գիրքը կարդալուց հետո աղջիկը սկսում է կարդալ նաև նրա մյուս գրքերը`ավելի խորանալով այս հեղինակի մտացածին աշխարհի մեջ: Շատ եմ կարդում պոստեր հայկական բլոգոլորոտում նրա մասին,գրեք գուգլում “կոելյո” և ինքներդ տեսեք ,թե ինչքան հայալեզու պոստեր կան: Եվ ինչն է հետաքրքրիր,որ բոլորը միաբերան նրան են գովերգում ,ու ասում մասնավորապես.

Ու հետևաբար մեկ մեջբերում էլ այս նույն գրքից. «…սեր, մահ, ուժ, ժամանակ:Անհրաժեշտ է սիրել, որովհետև մենք սիրում ենք Աստծու միջոցով:Անհրաժեշտ է գիտակցել մահվան անխուսափելիությունը, որպեսզի ավելի սուր զգանք կյանքը:Անհրաժեշտ է պայքարել, որպեսզի աճենք, բայց միևնույն ժամանակ չընկնենք իշխանության ծուղակի մեջ, որը կարող ենք ձեռք բերել այդ պայքարի ժամանակ, սակայն որը ոչինչ չարժե:Եվ վերջապես անհրաժեշտ է ընդունել, որ մեր հոգին, թեկուզ և այն անմահ լինի, իր բոլոր սահմանափակումներով և հնարավորություններով հանդերձ ժամանակի գերին է…»

Ինչպես Կոելյոյի յուրաքանչյուր գիրք,այնպես էլ այս մեկը շատ արագ և հեշտ կարդացվեց, իսկ կարդալուց հետո էլի լիքը մտորելու բան տվեց: Չեմ ուզում պատմել գրքի ամբողջ բովանդակությունը, դա կկարդաք ինքներդ, միայն կասեմ, որ գիրքն ավարտվեց ուրախ , բայց ինձ համար տխուր վերջաբանով: Չնայած այդ մասին չէ որ ուզում եմ գրել, այլ գրքի նախաբանի: Այն սկսվում է հին պարսկական առասպելով այն մասին, թե ինչպես է Ժամանակի աստվածը ստեղծում չարն ու բարին: Շատ հետաքրքիր էր. մինչ այդ չէի լսել: Հետո Կոելյոն անցնում է աստվածաշնչյան բոլորիս հայտնի լեգենդին` Եվայի և Ադամի ստեղծմանը և դրախտից վտարմանը…

Ահա թե ինչ են գրում նրա մասին: Իսկ հիմա Ձեզ համար մի գաղտնիք բացահայտեմ: Կոելյոն…ԳՐԱԳՈՂ է: Իր բոլոր “խելացի մտքերը” նա վերցրել է Աստվածաշնչից  կամ հիրավի մեծագույն գրողներից,ինչպիսիք են օրինակ Անտուան դե Սենթ-Էքզյուպերին,Բորխեսը,Չեխովը ու Դոստոևսկին : Նրա գրքերը համարյա ամբողջությամբ պլագիատ ու պոպսա են,ընդ որում դրանց մեջ գերակշռում է պաթոսը,դրանք ոչ-մի գեղարվեստական արժեք չեն ներկայացնում: Ասեմ նաև,որ գրողի հայրենի երկրում ` Բրազիլիայում,այնտեղ,որտեղ  հեղինակի գրքերը կարդում են օրիգինալով,այլ ոչ թե թարգմանությամբ,նա ցածրակարգ,անտաղանդ,առևտրային ու “դամսկի” գրող է համարվում: Նրա գրքերը արգելվել են մեր հարևան Իրանում,ինչը ինձ չի զարմացնում: Եթե Դուք մտածում եք,որ ես չեմ կարդացել Կոելյոյի գրքերը,ապա չարաչար սխալվում եք: Երբ ծանոթներս սկսեցին գովաբանել նրան,ես կարդացի նրա երկու ստեղծագործությունները ու ինքս ինձ խոսք տվեցի որ այլևս ոչինչ չեմ կարդա այս հեղինակից:

11 րոպե11 րոպե
Նախ սկսենք վերնագրից: Ըստ հեղինակի նորմալ սեռական ակտը տևում է 11 րոպե..բայց ո՞վ ասաց : Երևի իմպոտենտ հեղինակը ինքն իր փորձից է ասում: Սյուժեն կայանում է նրանում,որ մի հիմար աղջկա գլուխը մցնում են,թե նա մոդել կդառնա : Իրականում նա դառնում է պոռնիկ ու շինվում է հազարավոր տղամարդկանց հետ(Շինարարական ընկերություն է բացում,կարճ ասած): Հետո նա իր մոտ բացահայտում է “հոգեբանի” ձիրք և սկսում ցիտել մի շարք “խելոք մտքեր“: Հա ,ի դեպ,նա վերջում հանդիպում է իր “միակ և իսկական սիրուն”…Բայց ահա թե ինչ կասեմ Ձեզ հարգելիներս.”Եթե կինը վաճառել է իր սերը գեթ մեկ անգամ,ապա նա անկարող է կրկին իսկապես սիրել

Անցնենք հաջորդին.

Ալքիմիկոսը
Թերևս հեղինակի ամենահայտնի գիրքը,որն ամբողջովին քոփի-փասթ է: Հեղինակը վերցրել է հին հրեական առակը և ձևափոխել է այն իր ձևով:
Ահա առակի օրիգինալ տարբերակը,կարդացեք և գնահատեք Կոելյոյի անկրկնելի մտքի զորությանը.

После долгих лет нищеты раби Ицхаку, сыну Юкеля из Кракова приснилось, что ему следует поехать в Прагу, и искать там клад, зарытый под мостом, ведущим к королевскому дворцу.Мост охранялся день и ночь, и Ицхак не осмеливался там копать. Он просто приходил к мосту и смотрел на него с утра до вечера.Однажды начальник стражи спросил его, что он тут делает. Ицхак рассказал ему о своем сне, приведшем его сюда из далеких краев. Начальник только засмеялся: “И из-за этого, бедняга, ты стоптал свои башмаки? Если б я верил своим снам, то пошел бы в Краков, и стал бы искать клад в комнате какого-то еврея, Ицхака , сына Йoкеля. Могу себе представить, как бы я искал его дом в месте, где половина мужчин – Ицхаки, а половина Йoкели!”
Раби Ицхак поклонился, вернулся домой и достал сокровище из-под пола собственного дома…

Պարզվում է,մեր օրերում դեռ մնացել են գիտակից,իրատես մարդիկ,որոնք չեն տառապում կոելյոմանիայով: Նրանց կարելի է գտնել այստեղ: Ցիտում են նրանցից մեկի միտքը.
“Բայց էդ սաղ հեչ, ուղղակի արդեն տրաքվում եմ էն մարդկանցից, որ Կոելիոին նենց են պաշտպանում, ոնց որ իրանց հոպարին բան ասած լինես, ու քիչ ա մնում հենց տենց էլ ասեն. “Հա՛, ես Կոելիոի հետ համեմատած դեբիլ եմ”

Կարդացեք նաև`

Մոխրագույնի 50 երանգները կամ հիմարության գագաթնակետը

  1. 777
    October 10, 2011 at 10:22 pm

    hetaqrqira vor et mard@ vochmekin antarber chi toxnum))isk ov el Koelioi masin vatna xosum,uxaki naxandzuma,vortev sepakan mi katil taxand chuni nuynisk legend@ dzevapoxelu u girq grelu,mi girq vor@ mardkanc kstipi mtatsel kyanqi masin,nenc vonc da anuma Koelion

  2. October 11, 2011 at 6:45 am

    Նակլայան ջան մեկ-երկու նմանությունից գրագողի խարան խփելը էնքան էլ ճիշտ չի: Էսքան ժամանակկ միլիոն հատ գիրք ա գրվել մարդկության կողմից, բնական ա, որ ամեն գրող 100% թարմ բան առաջարկել չի կարա, բնական ա որ նա մի ամսով պետք ա կրկնի նախորդին , բայց միաժամանակ ավելացնի իրանը, իրա սեփականը: Իսկ սեփականի մասով կոելյոն հրաշալի ա դռսևորվում: Իրա մտքերը խորն են հետաքրքիր ու մտածելու լիքը տեղ են տալիս: Մենակ էն որ ամեն իրա գրքից հետո մի քիչ ուրիշ ձև ես սկսում կյանքին նայել, էտ իմ համար մեծ բան ա: Ինչ գլոխդ ցավացնեմ ախպեր ջան: Վերդիկտիդ հետ բացարձակապես համաձայն չեմ:

  3. Shushan
    October 11, 2011 at 7:10 am

    Բարև Ձեզ: Ինչպես հասկացաք, ես հանդիսանում եմ Կոելյոյի մասին գրող բլոգերներից մեկը :ՃՃՃՃ Երբեք իր երկրպագուն չեմ եղել ու, եթե բլոգումս իր մասին գրել եմ, դա չի նշանակում, որ ուշաթափվում եմ իր համար կամ ահավոր հավանել եմ իր գործերը…Սույն բլոգպոստով, որը Դուք մեջբերել եք, ես պարզապես ցանկացել եմ արտահայտել մի միտք, որն ինձ մտորելու առիթ է տվել…Թե չէ նենց մենք էլ ոչինչ ” շուստրի” ենք ու կարողանում ենք իսկական գրականությունը զանազանել ներկայիս ժամանակակից ” գրականությունից”, որն ավելի շատ հոգեբանական սեանսներ է հիշեցնում: Կոնկրետ Կոեlյոյի մասին կասեմ, որ ընդամենը մի գիրք եմ հավանել՝ ” Վերոնիկան որոշում է մահանալ” …ուղղակի շատ լավ հոգեբանական գիրք էր, ոչինչ ավելին…Իսկ ” 11 րոպեի” մասին ավելի լավ է լռեմ, զի հիրավի ափսոս էր այն ժամանակը, որ դա կարդալու վրա մատնեցի: Այսօր այսքանը🙂 Լավ մնացեք, մեկ էլ Մարկես կարդացեք😉

  4. October 11, 2011 at 4:59 pm

    popsa on i v Brazilii popsa:)))

  5. October 13, 2011 at 9:59 am

    |Շուշանին: Հարգելի Շուշան,Ձեր բլոգը կարդում ու հետևում եմ,լավ ու ինֆորմատիվ պոստեր ունեք անշուշտ,իսկ էտ կոելյոյի պոստերն ուղղակի անիմաստ են,իսկ “Վերոնիկան որոշում է մահանալ” գիրքը թերևս նրա անտաղանդության Էվերեստն է : Հետևյալ տողը միայն կցանկանամ ցիտել,որտեղ առավել ակնհայտ երևում է գրաֆոման-կոելյոյի “հանճարը
    “Та женщина в саду говорила мне: «Мастурбируй. Узнай, как далеко ты
    сумеешь зайти». Неужели я смогу зайти дальше, чем до сих пор?
    Она взяла его руку и хотела отвести к софе, но Эдуард мягко
    высвободился. Он предпочитал стоять, где стоял, у пианино, терпеливо
    дожидаясь, когда она снова заиграет.
    Вероника смутилась, но затем поняла, что терять ей нечего. Она мертва,
    так к чему же продолжать питать страхи и предрассудки, всегда ограничивавшие
    ее жизнь? Она сняла блузку, брюки, лифчик, трусики и осталась перед ним
    обнаженной.”
    Միթե Դուք այդ գիրքը կարդալու բան եք համարում?Ուղղակի զարմանում եմ,թե ինչպես կարող է Ձեր նման գեղագիտական ճաշակ ունեցող մարդը կարդա այս գիրքը,Մարկեսի առումով համաձայն եմ,Մարկեսը մի միկրոտիեզերք է իր գրականությամբ`անեզր ու անսահման:
    777ին:Ամեն մի տգետ ու անկիրթ անոնիմուս իրավունք չունի կարծիք արտահայտել իմ բլոգում,այն էլ տրանսլիտային կարծիք:
    Արամ Անտինյանին: Մեկ նմանության մասին չէ խոսքը հարգելի Արամ,ուղղակի այդ մեկ նմանությունը ես բերել իր ամենահիթային գրքի մտքի գողությունը ցույց տալու համար,մյուս գրքերն էլ նույնպես այդպիսի գրագողության արգասիք են հավատացնում եմ Ձեզ: ՈՒղղակի պետք է շատ կարդալ ու դասական գրականությունն էլ բարձիթողի չանել,քանի որ այդ նույն մտքերն ու իդեալները քաղված են դասականներից: Հուսով եմ կարողացա համոզել Ձեզ:

  6. Areg
    October 13, 2011 at 1:53 pm

    ara lav mortir duye naturi,hmi xosqi es Koelyoyel em kardum ov piti indz asi vatem anum kam sxal em anum?hima indz eta dzum kardam etem kardum axper,inch vor petka ene sovorum em et grqeric,voncor hima qits kotem urishi kyanqi mej asem es sxales anum en sxales anum axper inchqanova et chisht tox amen mek@ ira uzac@ ira mej pahi u urishneri kyanqi araci vrov ban chasi

  7. October 14, 2011 at 6:09 pm

    Հարգելի Արամ,եթե հոդվածը կարդալուց հետո Դուք չհամոզվեցիք որ Կոելյոն գրագող է,ապա խորհուրդ եմ Ձեզ տալիս մոռանալ այս հոդվածի մասին և շարունակել կարդալ Ձեր իսկ խոսքերով “amenalav u amenahaytni groxin” :

    • October 15, 2011 at 3:14 am

      internetum ruseren u angleren barerov grum em gragox
      plagiarist և плагиатор ոչ մի բան չի բերում Կոելյոի գրագողության վերաբերյալ, ինձ հետաքրքիր կլինի ով է տենց բան ասել հարգելի ՀայՏիկո, որ Կոելյոն գրագող է?

  8. October 14, 2011 at 10:12 pm

    Inch vor mekin qnnadateluc araj,nax petq e vstah linel,vor duq gone mi qani astichanov bardzr eq nranic.duq nman ban karox eq asel?xist kakacum em.isk nman ampagorgor hayatararutyunner tox anen graqnnadatner@.

  9. Hrexen
    October 19, 2011 at 12:27 pm

    Հարգելի Արամ ամեն մարդ իր բլոգում կարող է գրել այն, ինչ ցանկանում է և երբ ցանկանում է։ Բլոգը դա տվյալ մարդու տարծքն է, և նա կարող է ազատորեն քննադատել ում ցանկանա։ Իմ կարծիքով Դուք չպետք է որոշեք, թե բլոգի տերը (տվյալ դեպքում Տիգրանը) ճիշտ թե սխալ է անում, երբ արտահայտում է իր կարծիքը իր իսկ բլոգում։

    Հիմա Կոելյոի մասին։ Ես կարդացել մի քանի էջ ընդհամենը 11 Րոպե»-ից և ամենալավ կարծիքին չեմ։ Այդ գիրքը, ինչպես նշել էր Տիգրանը, պոպսա ա, շիռպոտրեբ։

    Ես մարդկանց մեջ առանձնացնում եմ մի խումբ որոնց Վառելը Քիչ ա, … սա էտ դեպքերից ա։ Անալոգ գիրք ա «Գեյշաի օրագիրը»։ Վերջինս ես կարողացել եմ կարդալ մինչև կեսը։ Իմ բարոյական նորմերը ինձ թույլ չտվեցին ավելին կարդալ։

    Հ.Գ. Արթուր Գոլդենն էլ ա «Վառելը Քիչ ա» խմբում😉

  10. October 19, 2011 at 7:02 pm

    Շնորհակալ եմ հարգելի Հրեղեն այս հրաշալի մեկնաբանության համար: Գրեցիք այն ինչ ես պետք է գրեի :

    • October 19, 2011 at 7:32 pm

      Մի քիչ ավելին կուզենայի ասել, բայց դա արդեն շատ երկար կստացվեր։

  11. October 23, 2011 at 9:05 am

    Հեղինակ ջան, նախ դու ինձ ոջ մի կերպ չհամոզեցւր, Կոելյոյի “գրագող լինելու ” փաստը.Միգուցե կան բաներ, որոնք գրվել են Աստվածաշնչի ԱԶԴԵՑՈՒԹՅԱՆ ՏԱԿ, բայց դա ձեզ իրավունք չի տալիս նրա տարիների վաստակը հավասարեցնել 0-ի ու նրան գրագող անվանել… Եթե այդքան բացահայտ հայտարարություններ եք անում ԳՈՆԵ մի 2 ապացույց ունեցեք ձեռքի տակ…

    • October 23, 2011 at 5:34 pm

      Հարգելի Տաթև,եթե իմ գրածները Ձեզ չեն համոզել ապա դա արդեն Ձեր իսկ խնդիրն է,այլ ոչ թե իմը: Ես բավականին հիմնավորված ապացուցել եմ կոելյոյի գրագող լինելու հանգամանքը: Իմ բլոգում ինձ իրավունք է վերապահված անվանել կոելյոյին ԳՐԱԳՈՂ`ցանկանաք Դուք դա,թե ոչ:

  12. Lusine
    October 23, 2011 at 11:22 am

    Hrexen :

    Հիմա Կոելյոի մասին։ Ես կարդացել մի քանի էջ ընդհամենը 11 Րոպե»-ից և ամենալավ կարծիքին չեմ։ Այդ գիրքը, ինչպես նշել էր Տիգրանը, պոպսա ա, շիռպոտրեբ։
    Ես մարդկանց մեջ առանձնացնում եմ մի խումբ որոնց Վառելը Քիչ ա, … սա էտ դեպքերից ա։ Անալոգ գիրք ա «Գեյշաի օրագիրը»։ Վերջինս ես կարողացել եմ կարդալ մինչև կեսը։ Իմ բարոյական նորմերը ինձ թույլ չտվեցին ավելին կարդալ։

    ես զարմանում եմ ուղղակի, գիտեք ինչից, որ “Ձեր բարոյական նորմերը Ձեզ թույլ չեն տալիս կարդալ”, ծիծաղս գալիս է: Տեսնես էդ նույն բարոյական նորմերը թույլ են տալիս “100 տարվա մենություն”- կարդալ,կամ Բոկկաչչոյի “Դեկամերոն”-ը
    ինչ դեմագոգություն եք անում,
    հա ու մի հարց, Ձեր բարոյական նորմերը Ձեզ թույլ չեն տալիս մենակ “խուժան” գրքեր կարդալ, թե դաժանության մասին էլ չեք կարդում

    • October 24, 2011 at 10:15 am

      Հարգելի Լուսինե Դուք բավականին էմոցիոնալ եք պատասխանել։ Ես զերծ կմնամ վերջինից և կփորձեմ որոշակի դատողություններով ձեզ համոզել։

      Կան որոշակի թեմաներ, որոնք միշտ ակտուալ են և ունեն պահանջարկ։
      Դրանցից են օրինակ ինտիմ հարաբերությունները, դաժանությունը, թմրադեղերը կամ թմրամոլությունը և այլն։ Ամեն մեկը ցանկանում է անցքից տեսնել կիսաթափանց վարագույրի հետևի կատարվելիքը։ Ընդհանուր առմամբ ասած՝ այն հարցերը որտեղ կա զգացմունքը։

      Ամեն մեկը այս փաստից քաղում է իր օգուտները։ Նշեմ դրանցից երկուսը միայն։

      Պետությունները ԶԼՄ-ների միջոցով տալիս են այդ համեղ և բոլորի կողմից ցանկալի փաթեթը՝ դրանով իսկ բավարարելով մեր պահանջները։ Ինչու՞։ Մտածեք ինքներդ։ Չեմ ցանկանում ծավալվել, սա այլ պատմություն է։

      Գրողները նույնպես խաղում են հենց այս հանգամանքի վրա։ Վերցնենք Հարրի Փոթթերը։ Ինչի՞ մասին են այդ 7 գրքերը։ Կարդացվում է լույսի արագությամբ և ոչինչ չի մնում։ Այսինքն հեքիաթները միշտ ցանկալի են, որովհետև այնտեղ ամեն ինչ արդեն արված է կարդացողի փոխարեն։ Կարիք չկա երևակայությունը աշխատացնելու, մտածելու, խորհելու և ինքնուրույն ստեղծելու, փորձելու։

      Դուք երևի կասեք որ Կոելյոի մեջ փիլիսոփայություն կա, մտածելու տեղիք է տալիս և այլ նմանատիպ մտքեր։ Այո, ծամված գրողի կողմից մտքեր են մատուցվում, որոնք ընդհամենը գրողի մոտեցումներն են տվյալ հարցին։ Ես չեմ տեսնում այդ գրքերի մեջ այն «Հեվի Մետալը», այն հզոր միտքը որը կստիպի ինձ դեռ երկար ամիսներ մտածել։ Դրա փոխարեն ակնհայտ երևում են մանր-մունր, ես նույմիսկ կասեի կենցաղային մակարդակի մտքեր, որոնք շատ դեպքերում ուղղակի ակնհայտ են։ Իմ կարծիքով փիլիսոփայությունը, հոգեբանությունը, հոգեբուժությունը ամեն մարդ ինքը պետք է կարդա «հում» հումքը և իր եզրակացություններն անի։

      Ես կտրուկ ընհատում են այն գրքերի ընթերցանությունը, որոնց հիմնական շարժիչ ուժը կրում է բամբասանքի կամ բակային խոսակցության բնույթ։

      Հ.Գ. Ոչ չեմ կարդում «“խուժան” գրքեր … դաժանության մասին»։
      Հ.Հ.Գ. Եթե Դուք չկարողացաք ըմբռնել տրամաբանական մտքի շարունակությունը կամ գրածը Ձեզ մտածելու տեղիք չտվեց, ապա խնդրում եմ անտեսել իմ այս երկար գրառումը և շարունակել ուղղակի ապրել ինչպես ամեն օր ընտրելով գրականություն ըստ ձեր արժեքային համակարգի։

    • Steve Martin
      January 14, 2012 at 11:22 am

      Hargeli Lusine, erevi mi or Dzer arzheqayin hamakargi baroyakan normery tuyl chtan amusnanal… :-))

  13. Aram Khachatryan
    October 28, 2011 at 10:50 am

    Inch karelia grel meki masin ov ne.Popsa u Damski lava asvac .Xorhurd chem sirum tal ov inch cankanuma tox karda,,bayc kyanqin urish koxmic nayelu hamar goyutyun unen konkret hancharner grakanucyan u voch miayn grakanucyan asparezum.Paolo Coelho Xohanocayin makardaki teracina, hertakan xamachik@ vor@ nerkayacnuma makeres.Erb vor kardum ei 11ropen ira parimicivutyamb nman er serial nayelun kam (henc 11 rope sexsov zbaxvelun),ete kan mardik vor iranc dura galis uremn irakan grakanucyun chen kardacel.Qamyu,Sartre, Dante u tenc sharunak karam asem………………es hexinakneric heto dprocakan makardaki sharadruciuna tvacel

  14. Steve Martin
    January 14, 2012 at 10:54 am

    Tigran Hakhunc jan, ban chunem aselu, uzum es prptel u mtacel-apres… Bayc charzhe ireri u mardkanc anunnery xexatyurel…
    Du miyn mi harci patasxani-ISK DU NRA NMAN KAROX ES GONE HARAZATID STIPEL APREL?

    • January 14, 2012 at 3:33 pm

      Հարգելի Steve Martin Ձեր սուբյեկտիվ կարծիքն ընդունված է:
      10 տարվա պատմություն ունեցող առակը կարելի է “հին” անվանել:
      Հ.Գ Փրփուրներից եք կախվում:

  15. Steve Martin
    January 14, 2012 at 11:12 am

    Ha mi ban el… Prahan himnadrvel e 6-rd darum, isk krakovy` 8-rd, vortex hreanern arajin angam haytnvel en 10-11-rd darerum. Aysinqn qo mejberac araky lavaguyn depqum kzhamanakagrvi 10-rd darov, isk ayd zhamanakahatvaci hamar aravelaguyns sxal e ogtagorcel “HIN hreakan arak”…

  16. November 22, 2012 at 5:00 pm

    Տիգրան մի էսպիսի հարց, դուք ընդունում եք հայ անվանի գրող Հովհաննես Թումանյանին?
    Չէ որ նա նույնպես վերցրել է ժողովրդից և տվել ժողովրդին:

  17. Siran
    January 10, 2013 at 3:55 pm

    kardalov ays amen@ iroq cav aprecii vorovhetev kan aynpisi mardik voronq karcum en te irenq amenakaroxn en ays ashxarhum u mi ban el pordzum en qnnadatel u karciqner haytnel mardkanc masin ………isk karox eq etpisi mtqer artahaytel tekuz ev inchvor grqeric kardalov???? iharke cheq karox ev dra hamar el espisi baner eq grum ………nax ev araj lseq dzer masin hasarakutyun@ inch e asum u nor skseq meknapanel u qnnadatel mardkanc

    • Anna
      January 10, 2013 at 3:57 pm

      Siran :
      kardalov ays amen@ iroq cav aprecii vorovhetev kan aynpisi mardik voronq karcum en te irenq amenakaroxn en ays ashxarhum u mi ban el pordzum en qnnadatel u karciqner haytnel mardkanc masin ………isk karox eq etpisi mtqer artahaytel tekuz ev inchvor grqeric kardalov???? iharke cheq karox ev dra hamar el espisi baner eq grum ………nax ev araj lseq dzer masin hasarakutyun@ inch e asum u nor skseq meknapanel u qnnadatel mardkanc

      • Anna
        January 10, 2013 at 3:58 pm

        Anna :

        Siran :
        kardalov ays amen@ iroq cav aprecii vorovhetev kan aynpisi mardik voronq karcum en te irenq amenakaroxn en ays ashxarhum u mi ban el pordzum en qnnadatel u karciqner haytnel mardkanc masin ………isk karox eq etpisi mtqer artahaytel tekuz ev inchvor grqeric kardalov???? iharke cheq karox ev dra hamar el espisi baner eq grum ………nax ev araj lseq dzer masin hasarakutyun@ inch e asum u nor skseq meknapanel u qnnadatel mardkanc

      • Anna
        January 10, 2013 at 3:58 pm

        Anna :

        Anna :

        :
        kardalov ays amen@ iroq cav aprecii vorovhetev kan aynpisi mardik voronq karcum en te irenq amenakaroxn en ays ashxarhum u mi ban el pordzum en qnnadatel u karciqner haytnel mardkanc masin ………isk karox eq etpisi mtqer artahaytel tekuz ev inchvor grqeric kardalov???? iharke cheq karox ev dra hamar el espisi baner eq grum ………nax ev araj lseq dzer masin hasarakutyun@ inch e asum u nor skseq meknapanel u qnnadatel mardkanc

  18. Anna
    January 10, 2013 at 3:59 pm

    Anna :

    :
    kardalov ays amen@ iroq cav aprecii vorovhetev kan aynpisi mardik voronq karcum en te irenq amenakaroxn en ays ashxarhum u mi ban el pordzum en qnnadatel u karciqner haytnel mardkanc masin ………isk karox eq etpisi mtqer artahaytel tekuz ev inchvor grqeric kardalov???? iharke cheq karox ev dra hamar el espisi baner eq grum ………nax ev araj lseq dzer masin hasarakutyun@ inch e asum u nor skseq meknapanel u qnnadatel mardkanc

  19. Anna
    January 10, 2013 at 3:59 pm

    Anna :

    Anna :

    Siran :
    kardalov ays amen@ iroq cav aprecii vorovhetev kan aynpisi mardik voronq karcum en te irenq amenakaroxn en ays ashxarhum u mi ban el pordzum en qnnadatel u karciqner haytnel mardkanc masin ………isk karox eq etpisi mtqer artahaytel tekuz ev inchvor grqeric kardalov???? iharke cheq karox ev dra hamar el espisi baner eq grum ………nax ev araj lseq dzer masin hasarakutyun@ inch e asum u nor skseq meknapanel u qnnadatel mardkanc

    Anna :

    :
    kardalov ays amen@ iroq cav aprecii vorovhetev kan aynpisi mardik voronq karcum en te irenq amenakaroxn en ays ashxarhum u mi ban el pordzum en qnnadatel u karciqner haytnel mardkanc masin ………isk karox eq etpisi mtqer artahaytel tekuz ev inchvor grqeric kardalov???? iharke cheq karox ev dra hamar el espisi baner eq grum ………nax ev araj lseq dzer masin hasarakutyun@ inch e asum u nor skseq meknapanel u qnnadatel mardkanc

    • Anna
      January 10, 2013 at 4:00 pm

      kardalov ays amen@ iroq cav aprecii vorovhetev kan aynpisi mardik voronq karcum en te irenq amenakaroxn en ays ashxarhum u mi ban el pordzum en qnnadatel u karciqner haytnel mardkanc masin ………isk karox eq etpisi mtqer artahaytel tekuz ev inchvor grqeric kardalov???? iharke cheq karox ev dra hamar el espisi baner eq grum ………nax ev araj lseq dzer masin hasarakutyun@ inch e asum u nor skseq meknapanel u qnnadatel mardkanc

  20. Anna
    January 10, 2013 at 4:01 pm

    Anna :

    Anna :

    :
    kardalov ays amen@ iroq cav aprecii vorovhetev kan aynpisi mardik voronq karcum en te irenq amenakaroxn en ays ashxarhum u mi ban el pordzum en qnnadatel u karciqner haytnel mardkanc masin ………isk karox eq etpisi mtqer artahaytel tekuz ev inchvor grqeric kardalov???? iharke cheq karox ev dra hamar el espisi baner eq grum ………nax ev araj lseq dzer masin hasarakutyun@ inch e asum u nor skseq meknapanel u qnnadatel mardkanc

  21. Anna
    January 10, 2013 at 4:02 pm

    Anna :

    :
    kardalov ays amen@ iroq cav aprecii vorovhetev kan aynpisi mardik voronq karcum en te irenq amenakaroxn en ays ashxarhum u mi ban el pordzum en qnnadatel u karciqner haytnel mardkanc masin ………isk karox eq etpisi mtqer artahaytel tekuz ev inchvor grqeric kardalov???? iharke cheq karox ev dra hamar el espisi baner eq grum ………nax ev araj lseq dzer masin hasarakutyun@ inch e asum u nor skseq meknapanel u qnnadatel mardkanc

    Anna :

    Anna :

    :
    kardalov ays amen@ iroq cav aprecii vorovhetev kan aynpisi mardik voronq karcum en te irenq amenakaroxn en ays ashxarhum u mi ban el pordzum en qnnadatel u karciqner haytnel mardkanc masin ………isk karox eq etpisi mtqer artahaytel tekuz ev inchvor grqeric kardalov???? iharke cheq karox ev dra hamar el espisi baner eq grum ………nax ev araj lseq dzer masin hasarakutyun@ inch e asum u nor skseq meknapanel u qnnadatel mardkanc

  22. Anna
    January 10, 2013 at 4:02 pm

    <
    kardalov ays amen@ iroq cav aprecii vorovhetev kan aynpisi mardik voronq karcum en te irenq amenakaroxn en ays ashxarhum u mi ban el pordzum en qnnadatel u karciqner haytnel mardkanc masin ………isk karox eq etpisi mtqer artahaytel tekuz ev inchvor grqeric kardalov???? iharke cheq karox ev dra hamar el espisi baner eq grum ………nax ev araj lseq dzer masin hasarakutyun@ inch e asum u nor skseq meknapanel u qnnadatel mardkanc

    Anna :

    :
    kardalov ays amen@ iroq cav aprecii vorovhetev kan aynpisi mardik voronq karcum en te irenq amenakaroxn en ays ashxarhum u mi ban el pordzum en qnnadatel u karciqner haytnel mardkanc masin ………isk karox eq etpisi mtqer artahaytel tekuz ev inchvor grqeric kardalov???? iharke cheq karox ev dra hamar el espisi baner eq grum ………nax ev araj lseq dzer masin hasarakutyun@ inch e asum u nor skseq meknapanel u qnnadatel mardkanc

  23. Anna
    January 10, 2013 at 4:02 pm

    Anna :

    Anna :

    Anna :

    :
    kardalov ays amen@ iroq cav aprecii vorovhetev kan aynpisi mardik voronq karcum en te irenq amenakaroxn en ays ashxarhum u mi ban el pordzum en qnnadatel u karciqner haytnel mardkanc masin ………isk karox eq etpisi mtqer artahaytel tekuz ev inchvor grqeric kardalov???? iharke cheq karox ev dra hamar el espisi baner eq grum ………nax ev araj lseq dzer masin hasarakutyun@ inch e asum u nor skseq meknapanel u qnnadatel mardkanc

    Anna :

    :
    kardalov ays amen@ iroq cav aprecii vorovhetev kan aynpisi mardik voronq karcum en te irenq amenakaroxn en ays ashxarhum u mi ban el pordzum en qnnadatel u karciqner haytnel mardkanc masin ………isk karox eq etpisi mtqer artahaytel tekuz ev inchvor grqeric kardalov???? iharke cheq karox ev dra hamar el espisi baner eq grum ………nax ev araj lseq dzer masin hasarakutyun@ inch e asum u nor skseq meknapanel u qnnadatel mardkanc

  24. Anna
    January 10, 2013 at 4:03 pm

    Anna :

    Anna :

    <a href="#comment-996" rel="nofollow" :
    kardalov ays amen@ iroq cav aprecii vorovhetev kan aynpisi mardik voronq karcum en te irenq amenakaroxn en ays ashxarhum u mi ban el pordzum en qnnadatel u karciqner haytnel mardkanc masin ………isk karox eq etpisi mtqer artahaytel tekuz ev inchvor grqeric kardalov???? iharke cheq karox ev dra hamar el espisi baner eq grum ………nax ev araj lseq dzer masin hasarakutyun@ inch e asum u nor skseq meknapanel u qnnadatel mardkanc

  25. Anna
    January 10, 2013 at 4:03 pm

    Anna :

    :
    kardalov ays amen@ iroq cav aprecii vorovhetev kan aynpisi mardik voronq karcum en te irenq amenakaroxn en ays ashxarhum u mi ban el pordzum en qnnadatel u karciqner haytnel mardkanc masin ………isk karox eq etpisi mtqer artahaytel tekuz ev inchvor grqeric kardalov???? iharke cheq karox ev dra hamar el espisi baner eq grum ………nax ev araj lseq dzer masin hasarakutyun@ inch e asum u nor skseq meknapanel u qnnadatel mardkanc

    Anna :

    <a href="#comment-996" rel="nofollow :
    kardalov ays amen@ iroq cav aprecii vorovhetev kan aynpisi mardik voronq karcum en te irenq amenakaroxn en ays ashxarhum u mi ban el pordzum en qnnadatel u karciqner haytnel mardkanc masin ………isk karox eq etpisi mtqer artahaytel tekuz ev inchvor grqeric kardalov???? iharke cheq karox ev dra hamar el espisi baner eq grum ………nax ev araj lseq dzer masin hasarakutyun@ inch e asum u nor skseq meknapanel u qnnadatel mardkanc

  26. Anna
    January 10, 2013 at 4:04 pm

    Anna :

    Anna :

    Anna :

    :
    kardalov ays amen@ iroq cav aprecii vorovhetev kan aynpisi mardik voronq karcum en te irenq amenakaroxn en ays ashxarhum u mi ban el pordzum en qnnadatel u karciqner haytnel mardkanc masin ………isk karox eq etpisi mtqer artahaytel tekuz ev inchvor grqeric kardalov???? iharke cheq karox ev dra hamar el espisi baner eq grum ………nax ev araj lseq dzer masin hasarakutyun@ inch e asum u nor skseq meknapanel u qnnadatel mardkanc

    Anna :

    :
    kardalov ays amen@ iroq cav aprecii vorovhetev kan aynpisi mardik voronq karcum en te irenq amenakaroxn en ays ashxarhum u mi ban el pordzum en qnnadatel u karciqner haytnel mardkanc masin ………isk karox eq etpisi mtqer artahaytel tekuz ev inchvor grqeric kardalov???? iharke cheq karox ev dra hamar el espisi baner eq grum ………nax ev araj lseq dzer masin hasarakutyun@ inch e asum u nor skseq meknapanel u qnnadatel mardkanc

  27. Anna
    January 10, 2013 at 4:05 pm

    r>
    kardalov ays amen@ iroq cav aprecii vorovhetev kan aynpisi mardik voronq karcum en te irenq amenakaroxn en ays ashxarhum u mi ban el pordzum en qnnadatel u karciqner haytnel mardkanc masin ………isk karox eq etpisi mtqer artahaytel tekuz ev inchvor grqeric kardalov???? iharke cheq karox ev dra hamar el espisi baner eq grum ………nax ev araj lseq dzer masin hasarakutyun@ inch e asum u nor skseq meknapanel u qnnadatel mardkanc

    Anna :

    :
    kardalov ays amen@ iroq cav aprecii vorovhetev kan aynpisi mardik voronq karcum en te irenq amenakaroxn en ays ashxarhum u mi ban el pordzum en qnnadatel u karciqner haytnel mardkanc masin ………isk karox eq etpisi mtqer artahaytel tekuz ev inchvor grqeric kardalov???? iharke cheq karox ev dra hamar el espisi baner eq grum ………nax ev araj lseq dzer masin hasarakutyun@ inch e asum u nor skseq meknapanel u qnnadatel mardkanc

  28. Anna
    January 10, 2013 at 4:05 pm

    Anna :

    Anna :

    :
    kardalov ays amen@ iroq cav aprecii vorovhetev kan aynpisi mardik voronq karcum en te irenq amenakaroxn en ays ashxarhum u mi ban el pordzum en qnnadatel u karciqner haytnel mardkanc masin ………isk karox eq etpisi mtqer artahaytel tekuz ev inchvor grqeric kardalov???? iharke cheq karox ev dra hamar el espisi baner eq grum ………nax ev araj lseq dzer masin hasarakutyun@ inch e asum u nor skseq meknapanel u qnnadatel mardkanc

    • February 4, 2015 at 1:01 pm

      AnnA shat chisht es asum, uxaki ahoq u angorc mardiq en, nstac ankap baner en grum u erevi uraxanum en vor @h@ mi post el greci,
      ura ura es enqan xelq unem vor karox em tarer@ tarberel iraric ev mi eshutyun grel
      Ara mek@ asa et mard@ dez incha arel?????????? cecela??????
      ha hamel ALXIMIKUM inq@ nshum vortexica vercvac patmutyan himq@
      mi xosqov “mi qnnadateq kisat prat xelqov, che vor mek@ glxit kta kposhmanes” )))

      • February 4, 2015 at 1:05 pm

        chishta asum es mard@, es ski chemel nayi es blog@ umna, sev cucak kqcem vor el miamit chmtnem)))) hajoxutyun

  29. Tamara
    January 16, 2013 at 5:12 pm

    Ափսոս, որ գիրք կարդում եք, նայց գրքի վրա ժամանակը դեռ «մատնում եք», «վատնելու» փոխարեն…
    Ասում են նորը լավ մոռացված հինն է… Կոելյոն ճիշտ ժամանակին լավ մոռացված հինը ի ցույց հանեց աշխարհին…
    Հայ ժամանակակից գրողներն էլ իրենցից մի բան չեն ներկայացնում, բայց Կոելյոն գոնե «բաշարեց» թարգմանվեց մի շարք համաշխարհային լեզուներով…

  30. Gev
    May 12, 2014 at 7:19 pm

    Heghinak jan mi ban eli asem ete Koeylon gragoxa ayd depqum vonca ashxarhum amneahaytni veperic meki heghinak@ u amenahaytni groxneric mek@ , isk duuuuuuu vor ameninch qo anmit mtqvoes grum chanachum chunes u plyus dran liq@ vat xosqeri arjhanacar miayn es mi nyutov … isk 1 2 3 nuynisk tasnyak xosqer vercneln ayl texic ed hla gragoxutyun chi tenc @lner hmi duq saxt gragoxneri arajin sharqumeyiq

  31. Ariana
    July 14, 2014 at 12:10 pm

    Իհարկե Կոելյոին չի կարելի համեմատել բարձրակարգ գրողների հետ, բայց և այնպես ինչ որ նյութ վերցնելը Աստվածաշնչից գրագողություն չէ, հայ գրողների մեծ մասը օգտվել են այդ գրքից, հետո էլ այդ նույն տրամաբանությամբ պատմագիրները գրագողներ են ,որ օգտվում են հին ձեռագրերից ու տարբեր գրողների գրածներից: Առասպելի մասին կարդալը ու այն վերարտադրելը գրագողություն չէ նա չեր կարող նոր առասպել հորինել:

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: